loading...
تریبون آزاد بخش یامچی(ایران - آذربایجان - بخش یامچی)
تریبون آزاد

خوش آمدید
[تصویر:  ee8tstv7p8r85lcwp5hl.gif]
سایت در حال راه اندازی می باشد. 
لطفا شکیبا باشید
مطالب تا صفحه 5 بروز میباشد .لطفا بازدید فرمائید
جلیل قربان زاده بازدید : 79 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)
اینجا انتهای زمین است...
اینجا انتهای زمین است...
درست لحظه ی مرگ انسانیت...
جایی که دست های مادران بوی خون می دهد!!!
بوی "جنایت"
و آبهای راکدش طعم کودکانی را می گیرد که بی نفس خفه می شوند در
 خفقان این نکبت آباد!
معصومیت ها دریده می شوند...
و "آدم "ها...
همین ما آدم ها...
چه ساده می گذریم از کنار درد هایمان
"این درد های مشترک"
اینجا انتهای زمین است...
درست همین جایی که ما ایستاده ایم!!!!


در سرزمین من هیچ کوچه ای بنام هیچ زنی نیست...


در سرزمین من هیچ کوچه ای
 به نام هیچ زنی نیست و هیچ خیابانی … 
بن بست ها اما فقط زنها را می شناسد انگار...
در سرزمین من سهم زنها از رودخانه ها
تنها پل هایی است که پشت سر آدمها خراب شده اند...
اینجا نام هیچ بیمارستانی مریم نیست
تخت های زایشگاهها اما پر از مریم های درد کشیده ای است
که هیچ یک ، مسیح را آبستن نیستند...

از فکر تو می ترسند!!

آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند.

از «تن» تو- هر چقدر هم که قوی باشد- ترسی ندارند.

کاش من اینگونه عاشق بودم

میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم

که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم ..... ای کاش ...
برچسب ها بدون شرح ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4139
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 4,677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,931
  • بازدید ماه : 7,455
  • بازدید سال : 24,521
  • بازدید کلی : 1,037,127