loading...
تریبون آزاد بخش یامچی(ایران - آذربایجان - بخش یامچی)
تریبون آزاد

خوش آمدید
[تصویر:  ee8tstv7p8r85lcwp5hl.gif]
سایت در حال راه اندازی می باشد. 
لطفا شکیبا باشید
مطالب تا صفحه 5 بروز میباشد .لطفا بازدید فرمائید
جلیل قربان زاده بازدید : 132 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)
حواشی انتشار عکس بی حجاب یک خانم توسط یک خبرگزاری

دیروز خبرگزاری دانشجو تصویر زیر را با عنوان "کشف حجاب در نمایشگاه مطبوعات در حضور محسن هاشمی" منتشر کرد و نوشت:

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس عکسی که طی یکی دو روز اخیر توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست می‌شود، محسن هاشمی رفسنجانی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی در نمایشگاه مطبوعات، مشغول گفتگو با زنی است که به صورت آشکار کشف حجاب کرده است. لبخند رضایت این زن از بی‌قانونی مشهودی که در غرفه‌ی روزنامه‌ی «قانون» انجام می‌دهد، نشان از آن دارد که حرکت او اعتراض چندانی از سوی مخاطب معروفش و همچنین مسئولین غرفه را در پی نداشته است.

 

 

یادآوری می‌شود براساس اخباری که چندی پیش از جلسه‌ی کمیسیون فرهنگی مجلس منتشر شد؛ مجید انصاری معاون پارلمانی حسن روحانی و از افراد نزدیک به خاندان هاشمی، از نمایندگان مجلس خواسته بود تا با لغو قانون حجاب از کشور ترکیه الگوبرداری کنند. اقدام اخیر محسن هاشمی نشان می‌دهد که موضوع مطرح شده توسط انصاری نظر شخصی او نبوده و این طرز فکر انحرافی لااقل در برخی از هم‌فکران او نیز رسوخ کرده است.

 

 

 

 


 

 

 

 

امروز خبرگزاری برنا عکس زیر را با عنوان "کشف حجاب یکی از کارکنان خبرگزاری دلواپس در نمایشگاه مطبوعات" منتشر کرد و نوشت:

 

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری دانشجو دیروز و در اقدامی خلاف اخلاق و شرع اقدام به انتشار عکس بانویی کرد که نا خواسته لحظه ای حجاب از سرش افتاده بود. این اقدام غیرحرفه ای و غیراخلاقی خبرگزاری دانشجو واکنش های زیادی را درپی داشت و اعتراض اکثریت اهالی حرفه ای رسانه را برانگیخت.

 

 


خبرگزاری تندرو دانشجو در حالی این عکس را منتشر کرد که در روز اول این نمایشگاه خانمی که درون این غرفه مشغول کار بود چندین بار ناخواسته کشف حجاب کرد. عکس این اتفاق البته در اختیار خبرگزاری برنا قرار داشت ولی با توجه به اینکه روال این خبرگزاری هتک آبروی افراد نیست برنا از انتشار آن عکس ها خودداری کرد ولی با توجه به هوچی گری اخیر و غیراخلاقی خبرگزاری تندرو لازم دیدیم ضمن اینکه برخی از این عکس ها را که کشف حجاب کامل است منتشر کنیم بقیه عکس ها را نیز با سانسور صورت این خانم صرفا برای یادآوری شعر معروف" چون به خلوت می روند…" انتشار می دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از تدبیر۲۴ نیز امروز نوشت: خبرگزاری بسیج دانشجویی که این روزها هم در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد و هم به نوعی می خواهد به طیف تحریم کنندگان بپیوندد، دیروز خبری منتشر کرد که هیچ یک از هم طیفی های او هم آن را بازنشر ندادند.

 

 

 

این خبرگزاری در خبری عجیب با انتشار تصویر یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات که در یک لحظه، روسری از سرش افتاده، از این اتفاق غیر عمدی، با عنوان کشف حجاب در نمایشگاه نام برده و ضمن حمله به برخی مسئولان نظام، به تخریب نمایشگاه هم پرداخته است!

 

 

 

این خانم اما ماجرای کامل را به خبرنگار ما اینگونه توضیح داد: برای رفع مشکل پسرم دنبال آقای محسن هاشمی بودم. در غرفه ای فرصت را مغتنم شمردم و برای عرض مشکلم رفتم. به من گفتند برای مصاحبه با ایشان باید غرفه را ترک کنم، یک لحظه روسری ام افتاد و نمی دانم چه کسی آنجا بود که از این یک لحظه عکس گرفت و آن را منتشر کرد. حالا همه اقوام به من زنگ زده اند که عکست را در اینترنت منتشر کرده اند. آیا برای هیچکس تا کنون این اتفاق رخ نداده است؟ ایا این آقایان خودشان حاضرند عکس مادر و یا خواهرشان را اینگونه منتشر کنند؟ آیا این افراد به حیثیت و آبروی مردم فکر نمی کنند؟ من آن فرد یا افراد را به خدا واگذار می کنم که عکس مرا منتشر کردند.

 

 

 

شایان ذکر است رییس جمهور سه روز قبل در سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات گفته بود: مگر قابل قبول است برخی از رسانه ها از تنبیه و توبیخ در امنیت باشند، که هرچه می خواهند بگویند و گاهی به عنوان پلیس مخفی عمل کنند. متاسفانه برخی رسانه ها پلیس مخفی هستند… انقلابی بودن یعنی دروغ نگفتن، یعنی به دیگران تهمت نزدن، یعنی چهره بزرگان نظام را حفظ کردن…»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4139
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 4,677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,933
  • بازدید ماه : 7,457
  • بازدید سال : 24,523
  • بازدید کلی : 1,037,129