loading...
تریبون آزاد بخش یامچی(ایران - آذربایجان - بخش یامچی)
تریبون آزاد

خوش آمدید
[تصویر:  ee8tstv7p8r85lcwp5hl.gif]
سایت در حال راه اندازی می باشد. 
لطفا شکیبا باشید
مطالب تا صفحه 5 بروز میباشد .لطفا بازدید فرمائید
جلیل قربان زاده بازدید : 107 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

فرزندان یامچی در عرصه آموزش و پرورش : دکتر رنجدوست و دکتر شیرعلی پور

فرزندان یامچی در عرصه آموزش و پرورش : حسین افسری

درخواست آموزش و پرورش بخش یامچی از شورای اسلامی یکانعلیا

گشایش گره اشتغال بخش یامچی در دستان دیار امامزاده مشکل گشا!؟

جوانان دیروز یامچی

جوانان دیروز یامچی

این عکس دهها سال پیش گرفته شده است.

در این عکس زنده یاد نقی ذاکری و زنده یادها کریمی نژاد به همراه آقای حسین بیل زن دیده می شوند.


فرزندان یامچی در عرصه آموزش و پرورش : دکتر رنجدوست و دکتر شیرعلی پور

دکتر جبرئیل رنجدوست و دکتر علی اصغر شیرعلی پور دو دانشجوی دکتری در رشته های مدیریت ورزشی و برنامه ریزی درسی از چهره های موفق عرصه آموزش و پرورش بخش یامچی هستند.

این دو جوان قابلیت های مدیریتی بالایی در عرصه کارهای اجرایی و پژوهشی دارند.

دکتر علی اصغر شیرعلی پور به عنوان چهره برتر پژوهشی آموزش و پرورش در استان دارای توانمندهایی بالایی در عرصه پژوهش هستند و از وجود ایشان می توان در ارتقای طرح های پژوهشی بهره گرفت.

دکتر جبرئیل رنجدوست نیز جوانی خوش اخلاق و روحیه بالای کار جمعی توان به دوش کشیدن کارهای اجرایی را در مدیریت ورزشی سطح شهرستان و حتی استان دارا هستند.

برای هر دوی این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

تريبون آزاد بخش يامچي


فرزندان یامچی در عرصه آموزش و پرورش : حسین افسری

آقای حسین افسری متولد یامچی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی از فعالان اجتماعی و فرهنگی بخش یامچی محسوب می شوند.

تلاش ایشان برای ایجاد وحدت در یامچی و فعالیت در امور فرهنگی و مذهبی به ویژه هیئت های مذهبی از ویژگی های بارز این چهره محبوب فرهنگی است.

ایشان از موسسین اصلی انجمن اسلامی معلمان بخش یامچی محسوب می شوند.همچنین در ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری و دولت تدبیر و امید به استان آذربایجانشرقی مسئولیت کمیته فرهنگیان ستاد مردمی بخش یامچی را بر عهده داشتند.

حسین افسری از اولین فعالان فرهنگی یامچی هستند که برای حل مسایل و مشکلات اجتماعی یامچی به ویژه جوانان با تشکیل جلسات همفکری در یامچی پیشگام بوده اند.همچنین در مسیرگشایی برخی خیابان های سطح شهر ایشان نقش کلیدی در توافقات با همشهریان داشته اند.
این جوان لایق و توانمند درای ویژگی های شخصیتی مردمی از چهره هایی است که می تواند در آینده مدیریتی و کارهای اجرایی بخش یامچی بسیار موثر و کارآمد باشد.

امید داریم مسئولین شهرستان با رصد و به کارگیری مدیریتی اینچنین چهره هایی راه را بر پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان به ویژه بخش یامچی هموار نمایند.

تذکر : این نوشته علیرغم میل باطنی آقای افسری منتشر شده است.حتی عکسی که هم منتشر شده از گوشه ای از یک عکس دسته جمعی برش شده است؟!امید داریم مجبور نشویم تحت فشار ایشان آن را حذف نماییم!؟


درخواست آموزش و پرورش بخش یامچی از شورای اسلامی یکانعلیا

آموزش و پرورش بخش یامچی طی نامه ای به بخشداری یامچی از شورای اسلامی روستای یکانعلیا درخواست نمود ،زیباسازی مسیر ورودی روستا از سمت دبیرستان نوری یکانعلیا را در قالب طرح هادی روستا  از جمله جدول کشی  و آسفالت مسیر در اولویت قرار دهد.


در این نامه به اهمیت این زیباسازی در دو مورد زیر اشاره شده است :

الف- این مرکز تنها مدرسه شبانه روزی بخش یامچی است که دانش آموزان روستاهای محروم منطقه در آن به تحصیل می پردازند.بر این اساس نگرش مثبت آنها به تحصیل در آن اهمیت زیادی دارد.

ب- این موضوع نگرش مثبت آن دسته از مسافران منطقه آزاد ارس را به همراه دارد که مسیر یکانات را برای ورود یا خروج از این منطقه سیاحتی انتخاب می کنند.   

نمایندگی آموزش و پرورش بخش یامچی امید دارد شورای محترم اسلامی روستا این پیشنهاد را مصوب نماید تا دهیار محترم نسبت به اجرایی شدن آن اقدام نمایند.


جلسه هماهنگی مدیران مهدهای کودک یامچی در نمایندگی آموزش و پرورش بخش یامچی

در این جلسه نخست میرزامحمدی مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش یامچی به اهمیت مهدهای کودک در تعلیم و تربیت کودکان اشاره نمود و از رویکرد صرف اقتصادی و هزینه ای خانواده های یامچی بر مساله فرستادن نوآموزان به مهدهای کودک انتقاد نمود. مسئول آموزش و پرورش بخش یامچی از مدیران مهدهای کودک درخواست نمود تحت تاثیر این رویکرد به رقابت های مخرب گرایش پیدا نکنند و به جای آن تعاون، همفکری و همکاری را در پیش بگیرند.

میرزامحمدی به لزوم شیوه های نوین آموزشی و رعایت اصول روانشناسی کودکان نیز تاکید نمودند.در ادامه جلسه مدیران مهدهای کودک شهر یامچی به بیان مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.در پایان جلسه تصمیماتی برای هماهنگی بیشتر بین مدیران مهدهای کودک اتخاذ گردید.


گشایش گره اشتغال بخش یامچی در دستان دیار امامزاده مشکل گشا!؟

امامزاده مشکل گشای اربطان.

امید داریم با حرکت خیر مردم اربطان طرح ملی پست برق اربطان در مزرعه اربطان اجرا شود و زمینه برای احداث کارخانجات در بخش یامچی برای کار و اشتغال فراهم بشود.

منبع : سايت يامچي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4139
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 17,599
  • بازدید کلی : 1,030,205